Afhankelijk van de aard van het bedrijf, hebben we het hier over zowel B2B als B2C communicatie. Onze ervaring is dat er ondernemerschap, gedrevenheid en energie in veel bedrijven te vinden is, maar vaak gebrek aan onderbouwing, keuzes en focus op marketingcommunicatie inspanningen. En te weinig aandacht voor de return op die inspanningen en investeringen, zodat er ook geleerd en geoptimaliseerd kan worden.
Ons team heeft ervaring met:
- Businessconcept
- Merkverhaal
- Salesoptimalisatie
- Activatie en conversie
- Klantportfolio
- Web en Online
- Content
Pragmatisch en betrokken aan de slag
Hoe zet ik mijn bedrijf of product(groep)/dienst in de markt? Wat is de kracht van mijn merk en hoe moet ik dat gaan of blijven laden? Welke waarde voeg ik als bedrijf toe, wat zit al in mijn DNA en wat kunnen we daar slim aan koppelen om het onderscheid te maken ten opzichte van de concurrentie? Wat moet ik doen om traffic en conversie te krijgen? Zowel naar mijn website als naar mijn winkel of als leadgeneratie voor mijn accountmanagement/sales team? Hoe stel ik benodigd budget vast en monitor ik of ik het goed doe?
Zomaar wat vragen die we dagelijks krijgen en waar we graag mee aan de slag gaan. Pragmatisch en betrokken. Met een ondernemende blik, waarbij we wel altijd even terug gaan naar de basis, de 4 P’s en meer… Want marketing- en communicatie is niet altijd de oplossing voor het probleem. Vanwege de aard van de vraag en soms beperkte marcom capaciteit bij onze opdrachtgever(s), is het soms mogelijk om op locatie van de opdrachtgever te werken of te werken met een vaste-uren-dagen-constructie.
Bij onder andere de volgende organisaties: Doomijn Kinderopvang, Draisma Vastgoed, Stichting Inkluzie, Monuta en vele anderen.