Toeristisch Platform Apeldoorn

Al jaren kunnen wandelaars deelnemen aan de Vierdaagse Apeldoorn in de zomerperiode. Een Vierdaagse die niet alleen plezierig is voor doorgewinterde wandelaars, maar ook voor beginners. Bovendien wandelt jong en oud mee door de prachtige natuur en cultuur die de Veluwe heeft te bieden.

Voor de Vierdaagse van 2020, vroeg Toeristisch Platform Apeldoorn samen met de Stichting Internationale Vierdaagse Apeldoorn aan Conceptinc om de propositie te bepalen en een herkenbaar creatief concept te ontwikkelen voor de Vierdaagse. Daaruit volgend een contentstrategie, advertentie materialen, social content en video. Het concept was klaar, de content geleverd alleen kwam toen de mededeling dat vanwege het corona virus de Vierdaagse niet door mocht gaan. Erg jammer voor alle betrokkenen. Hopelijk kan de Vierdaagse volgend jaar wel van start!

Wij vonden het erg leuk om voor TPA te werken aan dit creatieve concept/propositie en mee te denken hoe we het aantal inschrijvingen konden vergroten.

Meer weten?

Wij vertellen je graag alles over onze werkzaamheden.

Mirella van de Bunte, marketingcommunicatieadviseur

06 43 08 67 13

mirella@conceptinc.nl