Monuta

Een gevestigd merk in uitvaartzorg en verzekeringen. Met ruim 700 medewerkers, waaronder uitvaartverzorgers, en in samenwerking met franchisenemers en samenwerkingspartners actief vanuit vestigingen verspreid over het hele land (uitvaartcentra, crematoria en begraafplaatsen). En dat is precies waar een uitdaging ligt, want hoe zorg je voor het vormgeven van een consistent merk én lokaal ondernemerschap? Onder andere door het ontwikkelen en faciliteren van lokale campagnes die het merk én de business ondersteunen. Waarbij traffic, lokale bekendheid en betrokkenheid leidend zijn.

Dat is waar Conceptinc aansluit en zich inzet om lokaal resultaat te behalen, de doelgroep te interesseren en in actie te laten komen. Mensen tot nadenken aan te zetten, wensen bespreekbaar te maken en vast te leggen, een merkvoorkeur te ontwikkelen, of een verzekering af te sluiten via een assurantie tussenpersoon.

Wat we zo mooi vinden aan uitvaart? Dat we bijdragen aan het vormgeven van een afscheid met een goed gevoel van Monuta. Iets dat je je alleen wenst over te laten aan mensen die je dit kunt toevertrouwen. Die snappen wat er voor, tijdens of na een overlijden moet gebeuren en dat respectvol en professioneel invullen.

Sinds een aantal jaar werk ik vanuit Monuta Uitvaartzorg samen met Mirella en Marjolein. Dit bevalt altijd heel goed, omdat ze onze vraag goed begrijpen en snel weten te vertalen in een oplossing. Bij ons gaat dat vaak om een lokale activatie rondom een lopende landelijke campagne. Margot Hoeberichts (Senior marketeer & teamleider Marketing Monuta)

Meer weten?
Wij vertellen je graag alles over onze werkzaamheden.

Mirella van de Bunte, marketingcommunicatieadviseur
06 43 08 67 13
mirella@conceptinc.nl