KNAC
Echte autoliefhebbers zijn lid van de KNAC: Koninklijke Nederlandsche Automobiel Club. Een groep mensen die elkaar vindt in de liefde voor mooie auto’s en ontspannen autorijden en dat graag ook samen met anderen ervaren en beleven. KNAC-leden kunnen rekenen op nationale en internationale belangenbehartiging en voordelen als aantrekkelijk geprijsde verzekeringen, eersteklas pechhulp, het automagazine ‘De Auto’ en uitnodigingen voor bijzondere evenementen.
Door de trouwe binding met de vereniging en emotionele binding met het merk, vond KNAC dat niemand beter het KNAC-verhaal kon vertellen dan de leden zelf. Om daar actief op in te zetten, is door Conceptinc een leden-voor-leden actie ontwikkeld. We staken in op de autovriendschap waar, bij het aanbrengen van een gelijkgestemde kennis of goede autovriend, het ambassadeurschap wordt beloond met een mooie autobelevenis. De activerende campagne is uitgerold met een DM, via email, print en social kanalen.
Ook hebben we de huisstijl van de KNAC herzien en uitgerold in nieuwe stationery materialen, advertenties, online banners, beachflags en roll-up banieren.
Wat we zo leuk vinden aan deze opdrachtgever? Dat het unieke van de KNAC hun persoonlijke aanpak is en het beleven van plezier. En dat juist dit ook tot uitdrukking komt in de samenwerking!
Meer weten?
Wij vertellen je graag alles over onze werkzaamheden.
Mirella van de Bunte, marketingcommunicatieadviseur