Beter Horen
Beter Horen is onderdeel van Amplifon, een internationaal concern en wereldwijd marktleider in het aanbieden van gepersonaliseerde hooroplossingen, zoals hoortoestellen. Toen Amplifon na een herpositioneringstraject een nieuwe huis- en communicatiestijl invoerde, werd duidelijk dat een adaptie nodig was voor de Nederlandse markt. De stijl (in beeld én tekst) moest ook doorgevoerd worden in winkelcommunicatie en actiematige communicatie, ter bevordering van winkeltraffic en het genereren van leads. Eenduidige, heldere en aansprekende communicatie: en dat in iedere stap van de klantreis. Dat is het vlak waarop we al jarenlang samenwerken met dit mooie merk.
Voor Beter Horen ontwikkelen we ook het magazine ‘Uw oren fit’. Met in de laatste uitgave o.a. een interview met actrice Bruni Heinke over haar gehoorverlies.
Met een landelijke dekking van 175 winkels en vele servicepunten in zorginstellingen, is Beter Horen als een organisatie die altijd dichtbij de klant is. En we vinden het een uitdaging om dat tastbaar en voelbaar te maken, mede omdat je leven met een goed gehoor weer een stukje leuker wordt.
Meer weten?
Wij vertellen je graag alles over onze werkzaamheden.
Marjolein Vredenburg, marketingcommunicatieadviseur