AWVN
Hoe krijg je medewerkers in beweging, zodat ze meer regie voeren over hun eigen werkzame leven en zelf aan het roer staan van hun werkplezier en -geluk? AWVN lanceerde met platform en app Triptrack een overtuigende manier om daarmee aan de slag te gaan en zo medewerkers duurzaam inzetbaar te houden. Door onder andere dag beoordelingen op de onderdelen werk & loopbaan, (talent)ontwikkeling, gezondheid en financiën. We ontwikkelden de video voor werkgevers en werknemers en de campagne ‘van veel te druk naar werkgeluk’ om medewerkers (op alle niveaus) in bedrijven aan te zetten tot het gebruik van Tiptrack.
Waarom we dit thema zo mateloos interessant vinden? Omdat het realiseren van gedragsverandering vanuit intrinsieke motivatie ongelofelijk moeilijk is. En we erin geloven dat een product als Tiptrack, bij structureel gebruik, echt het verschil kan maken. Hoe we daarin kunnen helpen bewegen, is ontzettend leerzaam en waardevol, dus we blijven de resultaten volgen!
Heerlijk dat je bureau zelf zo kritisch is op uitingen, hierdoor kan je het als opdrachtgever veel makkelijker loslaten en er op vertrouwen dat het goed komt. Carolien van Blitterswijk (communicatieadviseur Tiptrack AWVN)
Meer weten?
Wij vertellen je graag alles over onze werkzaamheden.
Mirella van de Bunte, marketingcommunicatieadviseur