ANWB
Het is misschien wel een van de bekendste merken van ons land, ze bestaan in ieder geval al 135 jaar. Een organisatie met 4 miljoen leden, die talloze producten en diensten levert voor mobiliteit en vrijetijdsbesteding. Niet alleen het ANWB-lidmaatschap is bekend, maar ook de Wegenwacht, de reizen van ANWB, hun tijdschriften en verzekeringen. Conceptinc haakt aan bij concept en uitwerking van activatiecampagnes, waar EM en DM de boventoon voeren en we altijd kritisch meedenken over het aanbod, de timing en welke doelgroep moet worden aangesproken. Na iedere opdracht evalueren we zorgvuldig hoe de volgende campagne nog beter kan.
Bekijk bijvoorbeeld eens de duurzame ambitie 2025 van ANWB. Hierin dachten we mee over concept, vormgeving en inhoud. En zo zijn er nog vele andere mooie voorbeelden. Zoals het concept en de uitwerking van EM’s en DM’s voor de ANWB Kampeerkaart CKE en de nieuwe caravanverzekering CKE. Bekijk ook onze social accounts om op de hoogte te blijven van de leuke cases waar we bij betrokken zijn.
Hoe het kan dat ANWB al jarenlang een warme relatie is van de Conceptinc? Omdat we in staat zijn kennis te borgen en onszelf en ons werk steeds te hernieuwen. Dit is ook een bewuste keuze in onze werkwijze. En we danken dat natuurlijk aan het vertrouwen van de ANWB-marketeers en -inkopers. Het is ook nog eens bijzonder leuk om met deze leuke club mensen samen te werken!
Wij werken al best een tijdje samen met Conceptinc, altijd naar volle tevredenheid. Het is altijd leuk om met zulke enthousiaste professionals samen te werken: vol van energie en altijd alle details op orde. Ook als wij weer eens heel veel vragen. Bianca Weijers (Communicatie Marketeer ANWB)
Meer weten?
Wij vertellen je graag alles over onze werkzaamheden.
Mirella van de Bunte, marketingcommunicatieadviseur