Industrie & Overig

Bedrijven met een marketingafdeling, een heldere strategie en vaak ook al een plan. Maar waarbij de boodschap met een onderscheidend concept wel via de juiste kanalen naar de markt gebracht moet worden. En waarbij wel wat hulp gewenst is om te bepalen wat die kanalen zijn en wat de juiste timing is. Soms wordt daarbij de interne component vergeten… zorgen voor draagvlak in de eigen onderneming voor ondersteunen van concepten en campagnes.

Ons team heeft ervaring met:

  • Marketingtechnologie
  • Proposities
  • Waardecreatie
  • Internal branding
  • Touch Points
  • Duurzaamheid

Binden, boeien en activeren

Help me om een grote strik om het product of de dienst te binden en te zorgen dat mijn (potentiële) afnemers enthousiast worden en in actie komen. Hoe? Door (samen) een ijzersterke propositie te ontwikkelen. Soms moeten we eerste de afnemers nog targetten. Daarna binden, boeien en activeren. Dat moet geborgd zijn in het concept en in de campagne. Het liefst 360 graden met oog op het intern waarmaken van de beloftes.

ROI en effectiviteit

Marketing tooling kan ons helpen met het vinden van de juiste data, van het interpreteren daarvan. Bij het inzetten van de juiste campagnes, bij het volgen daarvan en bij het optimaliseren. Met het oog op ROI en effectiviteit.

Bij onder andere de volgende organisaties: AWVN (Algemene Werkgevers Vereniging Nederland) FME (ondernemersorganisatie voor de technologische industrie), SIKA Nederland en Solarstell.